آیرین از گروه Red Velvet یک نامه عذرخواهی برای طرفداران به اشتراک گذاشت

۱۳۹۹/۱۲/۵

آیرین از Red Velvet پس از جنجال در مورد رفتارهای او در پانزدهم اکتبر، او پیامی را در برنامه Lysn قرار داد و محتوای آن این بود:

"سلام ، آیرین هستم. برف بود ، هوا هم سرد بود ، آیا همه شما خوب هستین؟ دیر شده است اما من از احوالپرسی از شما از طریق یک پست احساس اضطراب می کنم.

اول ، می خواهم بگویم که متاسفم که به خاطر تقصیرهای من این همه درد و اضطراب ایجاد شده است. من زندگی خود را به عنوان یک کارآموز در سال ۲۰۰۹ در سن ۱۹ سالگی آغاز کردم و ایستادن در مقابل شما به عنوان آیرین از گروه رد ولوت همه چیز من بوده است.

همانطور که به سنی نزدیک می شوم که می تواند جوان یا پیر محسوب شود ، در طول زندگی ام در دنیای کوچک سرگرمی ، می خواهم بهترین کار را در مورد حرفه ام انجام دهم و فکر کردم این کار را به عنوان مهمترین کاری که می توان به من سپرد انجام دهم. من فکر می کردم که با افراد اطرافم ارتباط خوبی برقرار می کنم ، نمی دانستم حالت چهره من می تواند برای من دردسر ساز شود و فقط فکر می کنم همه روش های مختلف برقراری ارتباط دارند.

به دلیل اتفاقی که افتاد ، مورد توجه بسیاری از افراد و همچنین مواخذه از سوی اطرافیان و همچنین مخاطبان قرار گرفتم و در این مدت وقت گذاشتم تا در مورد آن با آرامش به خودم فکر کنم. همچنین متوجه شدم که افرادی هستند که حتی اگر من لیاقتش را هم نداشته باشم از من مراقبت می کنند که شامل اعضا ، هواداران و کارمندان می شود و همچنین متوجه شدم که به دلیل نحوه مراقبت از من است که توانسته ام تبلیغات خود را انجام دهم.

همانطور که هیچ کس نمی تواند زمان را به عقب برگرداند ، من هم سخت کار می کنم تا فردی نباشم که قبلا بوده ام. من به سنگینی کلمات و اتفاقات پی بردم و سعی می کنم فرد دلسوز تری باشم.

علاوه بر لیست مواردی که می خواهم به عنوان رهبر Red Velvet و به عنوان خواننده درباره خودم به خوبی نشان دهم ، من همچنین می خواهم به عنوان بائه جو هیون نیز سخت کار کنم تا شما را ناامید نکنم.

امیدوارم هیچ کسی نباشد که از من بخاطر آنچه اتفاق افتاده انتقاد کند و من می دانم که دیر است اما .. سال نو مبارک. "

irene red velvet apology

..